Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny mc-scooter hos T Hansen
#37
(15-08-2015, 11:48)mrdj Skrev: Jeg var selv ved at købe sådan en 250, lige indtil jeg kom op og sidde på den Smil Den er heller ikke til høje mennesker. Men jeg er også godt nok tilfreds med min formula 125 til mit forbrug.

Jeg er 182cm , synes der er god plads, også til to som er afprøvet.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#38
Så har jeg rundet 315 km på Keeway.
Tanket op ved 245 km 6.8 liter svare til 36 kml.
Har fulgt trafikken og er ikke en af dem der lunter afsted fordi motoren er ny, bare den er varm.
Svar
#39
(17-08-2015, 20:40)Brinch69 Skrev: Så har jeg rundet 315 km på Keeway.
Tanket op ved 245 km 6.8 liter svare til 36 kml.
Har fulgt trafikken og er ikke en af dem der lunter afsted fordi motoren er ny, bare den er varm.

Det er sgu en i orden økonomi. Den første tankfuld på min, kørte den kun 22 km/l og det har så siden sneget sig op til at hvis det ikke blæser for meget OG er lunt i vejret, kan jeg lige få den op på 30 km/l, men når det bliver koldt/blæsende, ligger jeg omkring de 26 km/l. Og samtidig har min sådan en åndsvag lille tank på 5.5 l og da jeg pendler 80 km/dag, SKAL jeg tanke hver dag. Der står godt nok på Kymco's danske hjemmeside at den er 7 liter, men det passer ikke - har kørt den tør og tanket.

Håber du vil skrive herind løbende om din erfaring med den mht holdbarhed og økonomi. Jeg kunne godt se mig selv bytte min ud til sådan en Keeway om et års tid, men da jeg kører 10-12000 km/år stort set året rundt (pånær i frostvejr), skal den også kunne holde til at blive brugt.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
#40
(18-08-2015, 07:55)JanVen Skrev: Det e sgu en i orden økonomi. Den første tankfuld på min, kørte den kun 22 km/l og det har så siden sneget sig op til at hvis det ikke blæser for meget OG er lunt i vejret, kan jeg lige få den op på 30 km/l, men når det bliver koldt/blæsende, ligger jeg omkring de 26 km/l. Og samtidig har min sådan en åndsvag lille tank på 5.5 l og da jeg pendler 80 km/dag, SKAL jeg tanke hver dag. Der står godt nok på Kymco's danske hjemmeside at den er 7 liter, men det passer ikke - har kørt den tør og tanket.

Håber du vil skrive herind løbende om din erfaring med den mht holdbarhed og økonomi. Jeg kunne godt se mig selv bytte min ud til sådan en Keeway om et års tid, men da jeg kører 10-12000 km/år stort set året rundt (pånær i frostvejr), skal den også kunne holde til at blive brugt.

Hej, har selv haft en Kymco Agility City 200i, du har ret i at tanken er for lilleRullende øjne

Det med holdbarheden? Tja jeg kører aldrig i regnvejr (hvis jeg kan undgå det) men den første tur fra Middelfart til Varde, pis regnede det helt til Lunderskov.

Er selvfølgelig spænd på hvordan motor og andet mekanik holder.
Vil selv lave service på den, da jeg ikke stoler på at Thansen kan gører det beder end jeg kan.

Har fået data på ventil justering 0,08-0,12mm. ind og 0,18-0,22mm. ud.
Den har en del mere overskud end Kymco Agility City 200i hade og følger nemt trafikken på landeveje og motortrafik veje.
Svar
#41
(18-08-2015, 08:26)Brinch69 Skrev: Hej, har selv haft en Kymco Agility City 200i, du har ret i at tanken er for lilleRullende øjne

Det med holdbarheden? Tja jeg kører aldrig i regnvejr (hvis jeg kan undgå det) men den første tur fra Middelfart til Varde, pis regnede det helt til Lunderskov.

Er selvfølgelig spænd på hvordan motor og andet mekanik holder.
Vil selv lave service på den, da jeg ikke stoler på at Thansen kan gører det beder end jeg kan.

Har fået data på ventil justering 0,08-0,12mm. ind og 0,18-0,22mm. ud.
Den har en del mere overskud end Kymco Agility City 200i hade og følger nemt trafikken på landeveje og motortrafik veje.

Det er især holdbarhed at jeg er spændt på og vil ikke ofre alt for meget på reparationer, hvis jeg kan undgå det.

Men er lidt bekymret over at det er THansen der udfører service - har de virkeligt værksteder på deres adresser eller har de indgået aftaler med andre værksteder om at servicere deres maskiner for dem ??
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#42
Det ser ud til, at T-Hansen også har fået motorcykler med ABS bremser. Bortset fra. at de er midlertidigt udsolgt indtil 9/7.

http://www.thansen.dk/scooter-knallert-m...244916347/
Svar
#43
Holdaop - de har sat deres mc scootere ned med 3000 kr http://www.thansen.dk/scooter-knallert-m...306258508/ - måske man skulle overveje at skifte Kymco'en ud Smil

Mangler dog svar på mit spørgsmål fra sidste år mht holdbarhed og hvor de serviceres før jeg kaster mig ud i det.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
#44
        Her er min 250'er.
Svar
#45
Den er rigtig fin og kunne godt tænke mig en - men ville blot lige gerne have lidt erfaring med sådan en når der kommer lidt km på den + service værkstedet.

Bruger jo min til daglig 84 km pendlen og pt har den kørt knap 35.000 km uden de store problemer - men bruger også et rigtigt mc værksted til store services + reparationer.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#46
Gad vide om THansen er ved at opgive Keeway scootere - man kan kun få 250 ccm udgaven som demo model og den er så også 7000 kr billigere: http://www.thansen.dk/scooter-knallert-m...305548243/
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar


Forum spring: