Søg Garagen Hej Gæst! Register

Busetto ECC800 el scooter (hjælp lader i stykker)
Hej.

Jeg er på helt bar bund svigerfar har en Harald nyborg Busetto ECC800 elektrisk scooter hvor laderen ikke lader.
Harald nyborg kan ikke hjælpe, hvem kan hjælpe måske lave en lader eller hvor kan jeg købe en tilsvarende?

Mvh. Michael
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Scooteren hedder også Lynx.

Og de har til huse i silkeborg, måske du er heldig at de har en lader.

http://www.strompil.com/index.html

Men en lader kan godt se ud som om den ikke virker. Den checker nemlig batteripakken først, inden den "åbner".
Så hvis batteriet er færdig (tvivler, da de kører med LifePo4), så ser laderen ud som om den er defekt.
Citat:"Problemet med citater på internettet er, at du aldrig ved, om de er sande" - Abraham Lincoln

Svar
http://www.strompil.com/20.html

Men håber ikke det er en gammel uddød el scooter side, som alle de andre.
Citat:"Problemet med citater på internettet er, at du aldrig ved, om de er sande" - Abraham Lincoln

Svar
Hvis det går helt galt, så er E-bay propfyldt med ladere.

Harald-Nyborg manualen er så flink at oplyse mellem linerne at batteripakken er et 13 cellers batteri, så denne 2.5Ah lader vil passe helt fint.
(Du skal nok lige lodde lidt i ledningerne). Smil

[attachment=9498]

Svar
Gad vide om jeg skrev noget der skræmte Mitsu, væk. Rullende øjne

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

(30-03-2016, 22:05)barden Skrev: Gad vide om jeg skrev noget der skræmte Mitsu, væk. Rullende øjne

Han har skrevet på andre fora's Blink med øjet.
61 år gammel, men føler mig som en 25 årig :P :D
Big1 2001-12, Big2 2009-15, Big3 2012-15, Big4 2014-15. Kymco Super 8 2015- 11.000 km.  Kymco 3 15.000 km.

Svar
(30-03-2016, 22:09)Jps Skrev: Han har skrevet på andre fora's Blink med øjet.

Føj da. Grøn grin

Svar

Forum spring: