Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nu med stort kørekort ( B-BE-C-C/E osv )
Var til køreprøve i C/E her i dag og jeg er bestået så nu mangler jeg sådan set kun bus og motorcykel for at have et helt fyldt kørekort Grin
Bil: Fiat Punto mk2.

En dreng på 21 der elsker og køre cross, atv, og knallert, og elsker at rode med motorer/knallert.

Min Vga Digita solgt til min mor i 2012.

Igang med Transport, lager og logistik grundforløb og søger læreplads som Lastbilchauffør.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

(05-04-2016, 22:15)emil-jensen Skrev: Var til køreprøve i C/E her i dag og jeg er bestået så nu mangler jeg sådan set kun bus og motorcykel for at have et helt fyldt kørekort Grin

Sæt igang Blink med øjet

Og tillykke med det Smil
/Karen Hansen

Peugeot Speedfight 3 årgang 2011, 24/2 2013 , totalskadet 26/3-2015.
PGO Dr. Big, årgang 2015, 10/4 2015, stjålet 15/5 2016, genfundet 30/6 2016

"Timeline! This is no time to argue about time! We don't have the time!" Dr. Deanna Troi, U.S.S. Enterprise. ST FC
Svar
Tillykke med kortet. Her er din gave.

[Image: Ice-Road-Truckers-Dalton-Highway-c-Laure...Travel.jpg]
Svar
Tillykke med bogstaverne Smil. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har en bedre halvdel, men ellers kan du jo prøve her Grin.

[Image: iceroadtruckers7_lisa2-E.jpeg]

Svar
Mange tak Grin

Jeg er single og hun ser bare damn godt ud Flov
Bil: Fiat Punto mk2.

En dreng på 21 der elsker og køre cross, atv, og knallert, og elsker at rode med motorer/knallert.

Min Vga Digita solgt til min mor i 2012.

Igang med Transport, lager og logistik grundforløb og søger læreplads som Lastbilchauffør.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Svar

Forum spring: