Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kymco'en er død (er vågnet igen)
#97
(16-02-2018, 13:27)Jps Skrev: Nå kan godt se at pilen, er sat et dumt sted. Her er et bedre billede af rillen, jeg skriver om:

Trækker min tidligger besked i tråden retur. Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#98
(16-02-2018, 13:58)tiggi Skrev: Trækker min tidligger besked i tråden retur. Blink med øjet

Thumbs Up
 45 år på 2 hjul. Kymco Super 8 2015 15.000 km 
Svar
#99
(16-02-2018, 07:21)Teddy Skrev: Billigt. Grøn grin

Og med nu 8 skrevne sider, er den jo ikke helt død endnu. Blink med øjet

Nej kun skind død Fræk Griner Grin  .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Thumbs Up

Det glæder mig oprigtigt, at du har fået dit pakæsel fixet.
Alt det der med at krumptaplejer osv. skulle være årsag til problemerne "skurrede" Ond  gevaldigt i mine ører.

1 moderne 4takter er et stykke finmekanik, man ikke skal "knokle" med, og klaske alskens forhåndenværende dele på.
Dette gælder nok især, når de er droslet til halvdelen af deres normale ydeevne.

Modsat fx. en 2 takt Maxi. Der kan man bare putte 1 udst. med større forrør på, og vupti, er der bedre acc. og trækkraft.

Svar
(I går, 03:15)Flagg Skrev: Thumbs Up

Det glæder mig oprigtigt, at du har fået dit pakæsel fixet.
Alt det der med at krumptaplejer osv. skulle være årsag til problemerne "skurrede" Ond  gevaldigt i mine ører.

1 moderne 4takter er et stykke finmekanik, man ikke skal "knokle" med, og klaske alskens forhåndenværende dele på.
Dette gælder nok især, når de er droslet til halvdelen af deres normale ydeevne.

Modsat fx. en 2 takt Maxi. Der kan man bare putte 1 udst. med større forrør på, og vupti, er der bedre acc. og trækkraft.

Jotak  Smil Og det er slut med at eksperimentere med andre ting, end dem til Kymco. Ikke noget med Peugeot og Dr. Big dele, mere.
Ja 2taktere er jo meget nemmere at fikse, når det gælder mere fart, men det skal jo heller ikke være en baneracer ang. det  Smil

Jeg er godt klar over at 4taktere er noget sløvere, end en 2 takter. Men pt holder jeg mig til dem. Med mindre, der findes en 2takter der er lige så lydløs, som en 4takter  Blink med øjet Jeg har faktisk haft kig på Kymco Super 8 2takt  Grøn grin
 45 år på 2 hjul. Kymco Super 8 2015 15.000 km 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Tror jeg skifter Kymco'en ud med sådan en her  Grøn grin


Vedhæftede filer Billed(er)
   
 45 år på 2 hjul. Kymco Super 8 2015 15.000 km 
Svar


Forum spring: